Zasady rekrutacji
Zapisz się na studia w 5 prostych krokach
1. Załóż konto na stronie:
2. Użyty przy rejestracji adres e-mail będzie twoim loginem do systemu.
3. Zapamiętaj ustawione hasło.
4. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość aktywacyjną (kliknij w link i aktywuj konto).
Uzupełnij swój profil:
- Wprowadź dane, o które jesteś proszony przez system.
- Pamiętaj, że wprowadzone informacje umożliwią sprawny proces rekrutacji.
Wybierz kierunek studiów:
- Jeśli jesteś po maturze masz do wyboru ofertę studiów I stopnia oraz jednolitych magisterskich.
- Jeśli posiadasz tytuł licencjata lub inżyniera możesz wybierać z oferty studiów II stopnia.
Dokonaj opłat kwalifikacyjnych
Zanim dokonasz opłat, sprawdź zakładkę promocje i skorzystaj z przygotowanych zniżek.
Wymagane opłaty to:
- Opłata rejestracyjna (100 zł)
- Opłata wpisowa (zależna od promocji czasowej)
Opłaty wnosisz na indywidualny nr subkonta dostępny w zakładce "należności" na platformie rekrutacyjnej.
Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji
Pamiętaj - sprawdź jakie dokumenty musisz dostarczyć:
Kompetencje cyfrowe
Kandydat na studia w Społecznej Akademii Nauk powinien posiadać kompetencje cyfrowe umożliwiające kształcenie na wybranym kierunku studiów. Podczas studiowania na kierunkach prowadzonych w SAN wymagana jest umiejętność obsługi:
- edytorów tekstu (np. Microsoft Word, Libre Office Writer),
- arkuszy kalkulacyjnych (np. Microsoft Excel, Libre Office Calc),
- poczty elektronicznej (za pomocą przeglądarek internetowych lub klientów pocztowych),
a w przypadku kształcenia na odległość dodatkowo:
- narzędzi pracy zespołowych (np. Microsoft Teams),
- programów umożliwiających kształcenie na odległość i sprawdzanie wiedzy na odległość (np. Moodle).
Uczelnia udziela wszystkim potrzebującym studentom odpowiedniego wsparcia w doskonaleniu kompetencji cyfrowych oraz dostępu do odpowiedniego sprzętu. Wnioski o udzielenie wsparcia należy składać w Biurze Rekrutacji lub na e-mail: uczelnia@san.edu.pl.
Kontakt z Biurem Rekrutacji
Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne (np.: problemy z logowaniem się na konto kandydata) , skontaktuj się z pracownikami Biura, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl
W innych kwestiach związanych z procesem rekrutacji skontaktuj się z BIUREM REKRUTACJI ośrodka, do którego rekrutujesz.